wtorek, 20 sierpnia 2013

Start

A zacznę prowadzić bloga kulinarnego.
Ok, często ten pomysł do mnie wracał i wracał, a mimo to ciągle go odrzucałam. Bo co niby mogę tu pokazać? Ale gotuje, smażę i piekę, więc może po prostu będę tu pokazywać, co dobrego zrobiłam. Żadne wysilanie się na oryginalne potrawy, albo własne przepisy (no chyba, że wpadnę na naprawdę fajny pomysł ;)). Bo po prostu znajdę fajny przepis i się nim tu podzielę, wraz z podaniem źródła.
Lubię gotować, tak samo jak lubię fotografować. Nie jestem ani w pierwszej ani w drugiej dziedzinie mistrzynią, ale się staram rozwijać. I o ile mam całą bogatą kolekcję zdjęć, to w mój notes z przepisami nie jest jeszcze zapełniony jakbym chciała. Jednak cały czas nad tym pracuję ;) Szczególnie w te wakacje :)

Za jakiś czas się pokaże kolejna, bardziej konkretna notka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz